Sunday, August 22, 2010

RAPORT: Van Gogh u Kovačici















Posle par godina Kovacicu je u petak 20. avgusta  ponovo posetio trenutno najveci srpski rock bend - Van Gogh. Na trgu ispred zgrade opstine ih je cekao veliki broj ljudi, pretezno odlicno raspolozena omladina. Nastup na doceku neke od proslih Novih godina (zaista ne mogu da se setim tacno koje) je svima ostao u secanju kao izvanredan, pa smo svi opravdano ocekivali sjajan koncert. A ja sam se setio i koncerta u Padini kasnih devedesetih, tj. setio sam se da je bilo koncerta, ali ni jednog detalja osim toga… Davno je to bilo!

Van Gogh na binu izlaze oko 23:40. Koncert otvaraju pesmom sa najnovijeg albuma  Nek te telo nosi (bend na bini nam jasno kaze: “Noćas mi smo tu zbog vas. Da na svaki vaš huk mi pravimo zvuk…”) kao i pesmom Ona i Ja (takodje sa Lavirinta). Treca stvar te veceri je bila sa proslog albuma Kolo (2006)  - Deo oko tebe. Sledi pesma koja otvara album  Opasan ples (1999) Puls da bi se nakon kraceg atmosfericnog uvoda - tacno u ponoc - sa bine na publiku srucio prvi odsvirani hit te veceri –    Mama (sa albuma Strast iz 1993.). Sledi jos jedan mega hit (i prvi singl koji je Van Gogh objavio, davne 1986.)  Tragovi proslosti. Atmosfera zagrejana do usijanja se nastavlja pesmama Kiselina (sa albuma Hodi 1996.) i Opasan Ples. Slede Vrteska (sa Kola) i Kidas moj svet (pesma sa najnovijeg albuma) posle kojih Djule predstavlja najnovijeg clana grupe gitaristu Baneta Gluvakova (coveka iz nase opstine, tacnije iz Crepaje). Sledi jos jedan hit - pesma sa albuma Opasan ples - Da li zna?. Pa onda predivna balada sa albuma DrUnder -  Sta ako?. Klatno (CD Hodi)  i Aerodrom (sa albuma Lavirint). Plastelin (CD Kolo). Slede jos dve pesme sa albuma DrUnder -  Za sve godine tvoje i Tanka nit  pa jos jedna pesma sa albuma Strast - Basna, i kao poslednja pesma (pre bisa) I cant help falling in love. Sledila je mala pauza, pa se bend vratio na binu da odsvira neizbeznu pesmu, njihov najveci hit, stvar sa albuma Svet je moj (1991) - Neko te ima, posle nje smo culi jos dve pesme sa albuma Kolo - Spisak razloga i Kolo (Ludo luda) i one su  oznacile kraj koncerta.

Oko dva sata odlicne svirke je sasvim opravdalo moja ocekivanja. Bend je odsvirao bar polovinu pesama sa svog najnovijeg albuma, ali je i ispostovao publiku svirajuci im skoro sve velike hitove. Sudeci po fotkama koje sam video na Facebooku, bend je posle svirke otisao u Jarmocisko – Vojvodina pub gde su se mnogi Kovacicani mogli slikati sa clanovima grupe. Dakle iako su trenutno najveci mainstream rock bend Van Gogh i dalje ostaje sasvim otvoren i neposredan sa svojom publikom…

Dodjite nam opet! 

photo by JVP

0 Comments:

Post a Comment

<< Home