Saturday, August 27, 2011

Koncert: ATHEIST RAP u Kovacici (20/08/2011)





Proslog vikenda je Klub studentske omladine Kovacice slavio svoj rodjendan pa su vredni momci i devojke iz Kluba u dvoristu osnovne skole organizovali cak dva vrlo uspesna desavanja: rock koncert u petak i techno party u subotu. Ja sam naravno posetio samo koncert u petak uvece i to preskocivsi lokalne shitty cover bendove i pogledavsi samo nastup grupe ATHEIST RAP. 

Nastup veselih novosadjana je poceo oko 23h. Repertoar odsviran pred par stotina odlicno raspolozenih ljudi je izgledao otprilike ovako (izvinjavam se ako ima gresaka, razgledam neke traljave beleske i prisecam se svega posle nedelju dana): 

- Car core
- Wartburg limuzina
- Spritzer boys 

Ovako valjda pocinju valjda svaki koncert - i to je zaista genijalan uvod i nacin da se otpocne svirka! Kada krene brzi deo u Car core pocne sutka ali tek kada zapevaju "Sremac, Sremac, Spricer Bojs!" znas da krece prava frka i da si na svirci sjajnog benda i da ce biti odlican provod...


- Felicita
- Strikanje
- 3 Jutra Zemlje
- ORA
- Tatoo
- Godina kulture
- U zmajevom gnezdu
- Odlazim
- Stomak eliminator 


U principu set starih i proverenih hitova jedna tako poznata grupa koja tako dugo radi (zvuci cudno ali Ateisti su sa nama vec vise od dve decenije!) ne moze izbeci, ali sjajno je sto se tu nadje mesta i za jednu jako matoru pesmu, pesmu sa njihovog prvog demo singla, ali sada u verziji Waltzer-eliminator (Eliminator waltz) iz 2009. koju imate na albumu Price matorih pokvarenjaka)


- Deda Rada
- Samo droga drzavu spasava
- Gde je otisao RNR?
- Video
- Nivo (Podnivo 1)


Moze se primetiti je i to da se nove pesme veoma dobro uklapaju u set-listu starih hitova , pa recimo ...


- Ne bi bilo fer
- Takav je život

... postaju hitovi za sebe!

- Zapadna Evropa
- Pritilend
- Vise nista nije isto
- Palija
- Igras grubo
- Dr. Pop


E onda je bila jedna ...


- ??? 

... za koju pojma nemam koja je pa mogu samo da naslutim da se radilo o novoj pesmi valjda. Naravno poslednja  pesma je bila:

- Pesma za kraj


A onda su - kao za bis - na binu izasli samo Radule i Pop da bi odsvirali sasvim novu pesmu:


- Mehikano paesano


Tu momci pomalo obradise Just like heaven od inace moje omiljene grupe svih vremena The Cure).

Sve u svemu, bila je ovo odlicna svirka! Cak je malo duze trajala nego sto sam ocekivao (nastup se zavrsio oko 01:00) s obzirom na to koliko su svirali pre mesec dana u Tomasevcu ili pre godinu dana u Starcevu (cca 60 min.). Simpaticno mi je bilo to sto su momci iz benda pozvali publiku da jos ne odlazi kuci posto posle njih nastupa jos jedan bend... Ja ih naravno nisam poslusao. Par minuta posle zavrsetka svirke ja sam uveliko zagorcavao zivot lokalnim pijandurama u kafani Zeppelin. Bio sam taj dan nesto ljut pa mi se nije dalo da odmah pisem raport. A ako ne napisem raport iste veceri sledeceg dana me mrzi i onda krene odlaganje i lenjost i posao i obaveze i onda se eto sve zavrsi tako da otaljavam sa nedelju dana zakasnjenja... Takav je zivot!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home